donderdag 9 februari 2012






Hallo!

We zijn vandaag begonnen met ons "Valentijnsprikbord". Dit hebben we al geverfd, en daarna kunnen we er onze creaties op prikken! Dat is om af te werken volgende week. We werkten ook onze hartjesmozaïek af. Morgenavond krijgen we onzs "zotte" foto mee naar huis. We maakten ook iets voor Eryk zijn zusje, die op komst ios! Eryk is apetrots!!!!!
Volgende week maken we normaal gezien nog iets rond carnaval om af te sluiten...

De carnavalskleren mogen al meegegeven worden in een zak, met naam erop. Dit kunnen we dan aan de kant zetten tot vrijdag, wie dit wil.

Jammergenoeg zijn er nog leerlingen die niet net schrijven. Ze kunnen net schrijven, maar dit moet niet enkel en alleen in de schrijfles. Daarom zijn er al een paar die een week met potlood schrijven. Morgenavond beslissen we wie eventueel terug met balpen mag schrijven.

Morgen gaan we veel aandacht spenderen aan spelling, omdat ik ondervind dat sommige leerlingen er nog wat moeite mee hebben. De 'apenregel' (Ik hoor 1 medeklinker na een lange klinker, ik verdubbel niet <-> kattenregel: ik hoor 1 medeklinker na een korte gedekte klinker, ik verdubbel) is nog nie bij iedereen geïntegreerd. Een d of een t op het einde moeten we normaal ook al kunnen, want we hebben er al veel op geoefend! Toch lukt het bij sommige nog niet.
We blijven oefenen....!

Groetjes, Liselotte






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten